Współczesne tworzenie obrazu firmy, której jesteśmy pracownikiem bądź właścicielem, nie polega wyłącznie na promocji naszego towaru lub też usługi, lecz bardzo liczy się również to, w jaki sposób jest ona odbierana przez naszych konsumentów. Ma na to wpływ całkiem duży szereg składników.Dla prężnie działającej firmy ważkie jest to, aby przez cały czas mieć dobry kontakt z konkretnym klientem.

firmowy kosz upominków

Autor: Canto alla Moraia
Źródło: http://www.flickr.com

Inne firmy, które współpracują z nami od dłuższego czasu są ważne z tego względu, iż dzięki nim mamy przecież zapewniony stały dochód, ponieważ zwykle zdarza się tak, iż usatysfakcjonowany klient nie będzie szukał nowej firmy, lecz znowu skorzysta z usług tej, która już kiedyś rzetelnie zrobiła dane obowiązki albo sprzedała produkt, z którego jest zadowolony. Ważne jest, żeby w naszej firmie była osoba, która prowadzi przez cały czas konkretnego klienta. Jest to o tyle ważne, że taki klient będzie posiadał indywidualnego doradcę w naszej firmie i to z nim będzie mógł się często kontaktować w przypadku jakiegoś zapotrzebowania lub zapytania.

Masz zamiar odnaleźć inne tego rodzaju artykuły? Jeżeli tak, ta wskazówka z serwisu (https://www.byczyparking.pl/rezerwacja/) jest godna zainteresowania, ponieważ dotyczy pokrewnej tematyki.

To jeden z ważnych składników kreowania relacji pomiędzy firmą a danym klientem. Świetnie widziane są również chwile, w których nasz klient otrzymuje od firmy jakiś prezent firmowy. Nie musi to wcale być nic niespotykanego, czasami wystarczy przecież jakiś nieduży nawet gadżet, zestaw piór albo jeżeli gospodarujemy sporym budżetem reprezentacyjnym, to mogą być to alkohole. Natomiast dla tych, którzy z nami owocnie współpracują, sprezentujemy na przykład dobry koniak, wieloletnią whisky czy może to również być nalewka cytrynowa – więcej informacji . Naprawdę dobrze jest pamiętać o tego typu upominkach.

wizerunek firmy

Autor: Enterprise Minnesota
Źródło: http://www.flickr.com

To naprawdę miłe gesty, które podtrzymują nasze związki między klientem a firmą oraz tworzą świetny obraz firmy z klasą. Szczególnie dobrze jest też przypominać o sobie w chwilach świąt. Jakiś niewielki upominek świąteczny dla firm, z którymi współpracujemy, okaże się dobrym świadectwem naszej troski o konsumenta. Tak więc kiedy mamy firmę lub jesteśmy pracownikami odpowiedzialnymi za kontakt z klientem, to nie zapominajmy i uwzględniajmy w naszej działalności takie niewielkie nawet gesty w postaci upominku. Czasami nawet najmniejszy prezencik będzie lepszym wyrazem uznania dla klienta niż piękne słowa.

Powiązane artykuły: