Wizerunek wyżej od fachowości. Tak w skrócie możemy zestawić kluczowe cechy dobrego dewelopera. W budowaniu wizerunku firmy ponad wiedzę branżową (nawiasem mówiąc nieocenioną) dewelopera stawiamy coś w typie wymagań „miękkich”.

mieszkanie na sprzedaż

Autor: Bill Wilson
Źródło: http://www.flickr.com

Nieocenionym narzędziem weryfikacji dewelopera jest możliwość sprawdzenia doświadczenia i rekomendacji od klientów. Tak, ważne znaczenie ma tutaj reputacja. Czyli kwestie przede wszystkim wykańczania mieszkania Rzeszów, czy np. nowi lokatorzy osiedli będą zadowoleni z inwestycji w dłuższej perspektywie. Szeroko rozumiane zaufanie nie odnosi się przy tym tylko do naturalnych instynktów. Przebieg prac budowlano-organizacyjnych może wyjść idealnie, w atmosferze obopólnej współpracy i zadowolenia stron, a na przykład kolejne tygodnie ujawnią słabe punkty konstrukcji.

Polacy to nie lekkoduchy w sprawach inwestycji mieszkaniowych – zaledwie co dwudziesty mieszkaniec -inwestor umiałby wybrać dewelopera bez sprawdzenia jego karty z doświadczeniem i referencjami.

Równie zajmujące materiały są opublikowane w podobnym serwisie. Jeżeli masz ochotę je przeczytać – zobacz pod linkiem odbiór nowego dachu, który jest tutaj!

Sprawy ocen od klientów, ilości przeprowadzonych pomyślnie projektów wiążą się z zaufaniem, kluczowym narzędziem perswazji i wpływu. Niemal co drugi z nas decydujący się na budowę przez dewelopera stawia na oferty i przekazy reklamowe, które przyciągają przez referencje pełne zaufania i pomyślnie zrealizowanych inwestycji. Jeden na trzech pragnie, by deweloper Rzeszów był przede wszystkim uczciwy i wykonywał swoją profesję z absolutną zgodnością z zasadamietyki.

Wyróżnikiem ofert deweloperskich, na tle innych reklamujących się sektorów, jest rzeczywisty brak budowania marki na autorytetach. To co spotykamy najczęściej w przypadku reklamy auta, elektroniki, lekarstw praktycznie nie istnieje w branży deweloperskiej.

mieszkanie od dewelopera

Autor: University of Exeter
Źródło: http://www.flickr.com

Zamiast używania głosu znanego i rozpoznawalnego publicznie aktora, mówcy, czy polityka deweloper Rzeszów preferuje głos mieszkańca, któremu to wykończył dom. Liczy się w tym nie tylko klient bezpośredni. Jedno negatywne zdanie członka rodziny, przyjaciela rodziny może okazać się rysą na referencjach, która może ciągnąć się przez lata wykonywania tej profesji. A zainteresowanie opinią autorytetów, w przypadku deweloperów jest dość nieznaczne, wynosi około jeden procent.