Firmy budowlane, nieważne czy mowa o tych przeprowadzających remonty, stawiających budynki czy projektowaniem wnętrz, powinny posiadać fachową stronę internetową. Będzie ona stanowić swoistą wizytówkę. Klien wymagający estetyki na pewno zwróci uwagę na wygląd strony. Warto zlecić wykonanie strony profesjonalistom.
Autor: Ohio Redevelopment Projects – ODSA
Źródło: http://www.flickr.com
Portal budowlany, powinien odznaczać się interesującym designem. Powinno się jednak pamiętać, że najbardziej sprawdzają się witryny intuicyjne, gdzie użytkownik nie posiada problemów z znalezieniem konkretnej informacji. Także kolorystyka musi być wyważona, co kojarzy się z elegancją. Osoba korzystająca na portal budowlany danej firmy, oczekuje zapoznania się z pełną ofertą. Poza tym niezwykle ważne jest zamieszczenie galerii fotografii dotychczas wykonywanych prac.
Ciekawią Cię tego typu wątki? Masz chęć na to, aby przeglądnąć kolejne? Zatem kliknij, aby zobaczyć więcej wiadomości. Kontynuację wyszukasz w podanym linku.
Użytkownik przede wszystkim będzie chciał przejrzeć dotychczasowe projekty i przeczytać opinie innych zleceniodawców. Portal budowlany jest całkowity jeżeli możemy znaleźć na nim również porady dotyczące wnętrz, remontów oraz wszystkich innych związanych tematów. Doskonałym przykładem jest witryna firmy Artdesign. Czerń i biel nadaje jej elegancji i klasy, natomiast intuicyjny panel pozwala nam uzyskać potrzebne wiadomości.
Autor: JDH Rosewater
Źródło: http://www.flickr.com
Prawidłowo zaprojektowana strona internetowa, jest jednym z kroków do sukcesu. Może stać się wizytówką firmy i jej najlepszą reklamą. Trzeba pamiętać, że strona powinna być przede wszystkim intuicyjna, ponieważ użytkownik szybko zniechęci się jeśli nie będzie mógł dotrzeć do potrzebnych mu informacji. Na stronie muszą znajdować się wszystkie potrzebne informacje, takie jak dane kontaktowe, wcześniejsze prace, cennik i rekomendacje. Choć klient oczekuje, że wiadomości te odnajdzie na stronie, należy pamiętać, że powinny być one odpowiednio uporządkowane, aby strona nie miała zbyt wiele tekstu w jednym miejscu.
Jeżeli strona zawiera reklamy, powinny być one dobrze widoczne, ale również nie mogę przeszkadzać w odbiorze. Reklamy niedopasowane do tematyki witryny również nie zrobią dobrego wrażenia. Musimy mieć świadomość. kto stanie się naszym potencjalnym odbiorcą i postarać się, by wszystko wyglądało adekwatnie. Zadowolony zamawiający to zagwarantowanie powrotu. Jeśli strona będzie funkcjonalna użytkownik powróci na nią, ponieważ będzie pewny, że dostanie tego, czego potrzebuje.