Dzięki pomiarom tensometrycznym jest możliwość określić, czy wykonana konstrukcja odpowiada instalacjom kreślarskim pod kątem indeksów wytrzymałościowych, czy jest bezpieczna i trwała. Na etapie konstrukcji oryginału jest możliwość wyeliminować marne miejsca i zmodyfikować konstrukcję przed zapoczątkowaniem wytwórczości.
Czy ten komentarz spod linku (https://www.esoil.pl/k,1,total) zachęcił Cię do pozostawienia swej oceny? Niezmiernie nam miło. Zatem nie czekaj i pisz coś!
Dzięki pomiarom tensometrycznym, jest możliwość wzmocnić, jak także zoptymalizować pod względem masy, bez pogorszenia parametrów wytrzymałościowych. Pozwala to fabrykantowi na przygotowanie dobrej jakości, niezawodnego i konkurencyjnego wyrobu.
Analiza typu MES pozwala na kompleksowe oszacowanie wytrzymałości, sztywności, i optymalizację masy i geometrii części szkieletów, poczynając od prostych szkieletów elementów maszyn, kończąc na ramach skrzyń pojazdów szynowych, autokarów, tramwajów.Analiza MES wspomagana komputerowo, pozwala na prędkie i względnie wnikliwe zdobycie efektów, których zdobycie sposobem analitycznych wskazań jest wprost niewykonalne, biorąc pod uwagę kompleksowość sprawdzanych konstrukcji.
Do realizowania analiz MES wykorzystywane jest specjalistyczne oprogramowanie, bazujące na metodach symulacji komputerowej. Strategie owe są aktualnie najbardziej funkcjonalnym przyrządem wspierającym tok planowania, diagnozy i oceny szkieletów inżynierskich, zjawisk, również testowań naukowych. Umożliwiają one na umiejscowienie miejsc niebezpiecznych w konstrukcji, związanych ze skupieniem naprężeń mogącą przyczynić się do zniszczenia, wyznaczenie rozkładu, oraz poziomu naprężeń i deformacji w konstrukcji. Analiza MES to również obliczenie wartości sił reakcji, oraz poziomu temperatury w konstrukcji i związanych z nią odkształceń termicznych.