W celach reklamowych wykorzystuje się różnego rodzaju surowce, które wielokrotnie są wystawiane m.in. na działanie warunków atmosferycznych.

Dlatego też muszą być one na ich działanie wytrzymałe poprzez zapewnianie znacznej odporności na uszkodzenia mechaniczne.
meble łazienkowe

Źródło: pixabay
Jednym z tego typu materiałów jest na pewno PCW twarde, które sprzedawane jest także jako PCV twarde. Jest to lite i jednorodne tworzywo, które jest wykorzystywane w miejscach, w których materiały reklamowe są podatne na pojawianie niesprzyjających czynników. Materiał taki charakteryzuje się wysoką wytrzymałością na oddziaływanie czynników atmosferycznych i chemicznych. PCV jest bardzo sztywne, co redukuje ryzyko jego połamania, a jego gładka i bezbarwna powierzchnia sprawia, że jest idealne do zastosowań reklamowych. Jest też bardzo proste w obrabianiu, co powoduje, że materiał taki jest niezwykle chętnie wykorzystywany przez agencje reklamowe. Niektóre formy reklamy stosują prąd elektryczny, w celu podświetlenia nośnika reklamowego i w takiej sytuacji PCW również udowadnia swoje atuty, ponieważ ma ono bardzo dobre cechy elektroizolacyjne.

reklamowe ekrany LED

Autor: Anthony Crider
Źródło: http://www.flickr.com
Jest ono wykorzystywane do produkcji m.in. dwustronnych plansz, które mogłyby być zamontowane na stelażu lub kontrola jakości poznań na podwieszce. Przy wykorzystaniu PCW robi się także naścienne tablice informacyjne czy też nietypowe kasetony.

Jeśli jesteś kierownikiem agencji reklamowej, z pewnością już używasz PCW twarde w projektach, które są realizowane przez Twoją agencję. Jeżeli nie, warto się nim zaciekawić, gdyż tego typu materiał ma bardzo dużo zalet i jest często wykorzystywany przez konkurencyjne firmy.