Pierwsze foldery reklamowe pojawiły się w Polsce w latach 90-tych XX wieku, wraz z pierwszymi supermarketami. Dziś nie tylko przez sprzedawców, lecz również przez nabywców są postrzegane jako kluczowy środek wymiany informacji sieciówek z klientami. Aktualnie nawet nieduże sieci sprzedażowe publikują broszurki promocyjne.
Coraz częściej podobne gazetki promocyjne dostępne są w wydaniu internetowym. Nie jest to dziwne, internet jest bowiem współcześnie nośnikiem o najogromniejszej sile oddziaływania. Tak sieci handlowe jak także poświęcane temu portale www proponują nabywcom możność analizowania katalogów w sieci. Nie bez znaczenia jest tu zagadnienie ochrony środowiska, wydruk 50 tys. papierowych folderów reklamowych to śmierć 20 drzew. Potencjalni klienci mogą analizować ceny a również aktualne rabaty siedząc wygodnie w swym fotelu. Prócz tego coraz to więcej sklepów pozwala na sprawunki za pośrednictwem sieci internetowej, co może być nadzwyczaj komfortowym rozwiązaniem. Takie sprawunki mogą być zarówno najtańsze, jak i nadzwyczaj komfortowe z opcją dostawy „pod drzwi”.
Jedną z efektywnych strategii marketingowych jest pokazanie klientowi ceny przed jak też po obniżce – technikę tę z powodzeniem wykorzystują gazetki reklamowe. Treść zazwyczaj wzmacniana jest informacją, że ta okazja jest chwilowa. Gazetka RTV ma również za zadanie ugruntować konkretną markę w myśli klientów.
Gazetki promocyjne to także jedna z najbardziej popularnych taktyk powiadamiania nabywców o otwarciu nowego sklepu lub też jego modernizacji. Powyżej połowa klientów wybiera broszurki promocyjne jako najważniejsze źródło informacji o obniżkach w branży spożywczej w tym największe hipermarkety jak Carrefour Gazetka promocyjna to prosty jak też niedrogi sposób na trafienie do nabywcy. Można je dystrybuować lokalnie, układając na stworzonych w tym celu stoiskach w sklepach, albo też dystrybuując je po okolicznej okolicy. Dzięki takim przedsięwzięciom reklama (rodzaje kasetonów reklamowych) dotrze do prawdopodobnych nabywców skutecznie wabiąc ich promocjami.
Reasumując, funkcje gazetki promocyjnej to: marketing ofert sklepu, zwiększenie rozpoznawalności przedsiębiorstwa i przekazanie danych o zlokalizowaniu punktów sklepów.
Coraz częściej podobne gazetki promocyjne dostępne są w wydaniu internetowym. Nie jest to dziwne, internet jest bowiem współcześnie nośnikiem o najogromniejszej sile oddziaływania. Tak sieci handlowe jak także poświęcane temu portale www proponują nabywcom możność analizowania katalogów w sieci. Nie bez znaczenia jest tu zagadnienie ochrony środowiska, wydruk 50 tys. papierowych folderów reklamowych to śmierć 20 drzew. Potencjalni klienci mogą analizować ceny a również aktualne rabaty siedząc wygodnie w swym fotelu. Prócz tego coraz to więcej sklepów pozwala na sprawunki za pośrednictwem sieci internetowej, co może być nadzwyczaj komfortowym rozwiązaniem. Takie sprawunki mogą być zarówno najtańsze, jak i nadzwyczaj komfortowe z opcją dostawy „pod drzwi”.
Jedną z efektywnych strategii marketingowych jest pokazanie klientowi ceny przed jak też po obniżce – technikę tę z powodzeniem wykorzystują gazetki reklamowe. Treść zazwyczaj wzmacniana jest informacją, że ta okazja jest chwilowa. Gazetka RTV ma również za zadanie ugruntować konkretną markę w myśli klientów.
Gazetki promocyjne to także jedna z najbardziej popularnych taktyk powiadamiania nabywców o otwarciu nowego sklepu lub też jego modernizacji. Powyżej połowa klientów wybiera broszurki promocyjne jako najważniejsze źródło informacji o obniżkach w branży spożywczej w tym największe hipermarkety jak Carrefour Gazetka promocyjna to prosty jak też niedrogi sposób na trafienie do nabywcy. Można je dystrybuować lokalnie, układając na stworzonych w tym celu stoiskach w sklepach, albo też dystrybuując je po okolicznej okolicy. Dzięki takim przedsięwzięciom reklama (rodzaje kasetonów reklamowych) dotrze do prawdopodobnych nabywców skutecznie wabiąc ich promocjami.
Reasumując, funkcje gazetki promocyjnej to: marketing ofert sklepu, zwiększenie rozpoznawalności przedsiębiorstwa i przekazanie danych o zlokalizowaniu punktów sklepów.