Reklama outdoorowa swą wziętość zawdzięcza przede wszystkim dwóm cechom: wysokiej częstości kontaktów z przekazem, wynikającej z umieszczenia w przestrzeni publicznej wielu nośników jak też prostego przedstawienia wyrobu, bazującego na nośnych znakach oraz chwytliwych hasłach.
Stąd też nośniki zewnętrzne stanowią jeden z najistotniejszych, najstarszych a także najpopularniejszych środków promocji.

notatki

Autor: Laurie Sullivan
Źródło: http://www.flickr.com

Jeśli chodzi o billboardy Łódź ich wziętość wypływa z tego, że zlokalizowane są w ważnych ciągach komunikacyjnych miast, zarówno mierzonych do pieszych, jak także tych samochodowych.

Jeżeli uważasz, że niniejszy post okazał się być godny Twojej uwagi, to bez dwóch zdań warto zobaczyć tutaj (https://www.abk.pl/kalendarz-szkolen/) inne podobne materiały!

Zwykle wybieranymi do tego punktami są centra dużych miejscowości, otoczenia punktów dystrybucji, wnętrza często uczęszczanych budynków typu galerie handlowe, metro, a również ulice o dużym natężeniu ruchu jak też autostrady. Wyróżniają się ogromną powierzchnią (przede wszystkim reklamy wielkoformatowe) nad tradycyjnymi nośnikami reklamowymi.

bilboard

Źródło: flickr.com
Reklamy wielkoformatowe, billboardy Łódź i reklama pneumatyczna są doskonałe do uskutecznienia produktowej kampanii ogólnopolskiej czy jedynie lokalnej. Właśnie owa różnorodność zastosowań, elastyczność sprawia, iż sięgają po nie zarówno bardziej, jak także mniej znane marki.

Ten materiał przedstawia niezwykle atrakcyjne tematy, więc jeżeli chcesz zgłębić omawiany temat bliżej, zobacz także to opracowanie.

Ponadplanowym atutem, przyciągającym reklamodawców jest wprost niepoliczalny odbiór tego rodzaju reklamy, w formie wielokrotnego kontaktu wzrokowego w ciągu miesiąca ekspozycji. reklama outdoorowa w przeciwieństwie do gazet przenosi samo merITum reklamy. Tego typu reklama powoli się digitalizuje, a pojawiające się coraz częściej ekrany zastępują tablice.

Na outdoor w Polsce najczęściej stawia sektor żywnościowy, telekomunikacyjny i wytwórcy napojów i alkoholi.