Posiadanie własnego fiata, nawet całkiem niepokaźnego, staje się dzisiaj tak powszechne, jak posiadanie roweru. Bardzo wielu amatorów czterech kółek parkuje swój pojazd pod gwiazdami, przykładowo na osiedlowym parkingu. Ci, którym szczęście dopisało, wznieśli sobie pomieszczenie garażowe i zaczęli rozglądać się za bramą.
Źródło: Normstahl
Powszechnie wiadomo, że każdy producent bram garażowych musi przystosować swoją ofertę handlową do potrzeb konsumentów, zainteresowanych zakupem najodpowiedniejszego produktu do nowo wzniesionego pomieszczenia lub tego używanego od lat. Dla przeciętnego Kowalskiego liczy się przede wszystkim marka i cena, ale zamożniejsi kupujący chętnie zainwestują w bardziej luksusowe modele.Analizując z obecnej perspektywy, szybko dojdziemy do konkluzji, że bramy do garażu wykonane 18 lat temu wydają się być całkiem prymitywne. Przypominają swoim wyglądem olbrzymie drzwi wejściowe z zamkiem na klucz. Postęp myśli technicznej oraz chęć przyciągnięcia coraz bardziej wymagającego i grymaśnego kupującego sprawiły, że każdy producent bram garażowych, chcąc zatrzymać pozycję przywódcy na rynku, jest zmuszony cały czas aktualizować swoją ofertę sprzedażową.Opracowanie ciekawych, kolorowych ulotek i umieszczenie anonsów na stronach internetowych albo na plakatach reklamowych na terenie miasteczka, ma za zadanie zapoznać kupujących z oferowanym w sprzedaży produktem. Aby jednak dowiedzieć się, jakie udogodnienia kupujący wprowadziłby we wrotach do pomieszczenia(zobacz cea 410) technicznego, producent bram garażowych musi przeprowadzić badania marketingowe.
Źródło: www.gutpr.pl
W kwestionariuszach zamieszczonych na witrynach internetowych albo w newsletterach znajdą się wnikliwe zapytania dotyczące poziomu zadowolenia z używania danych modeli czy idei na ich zoptymalizowanie. Niektórzy będą utrzymywać, że przydałaby się lepsza blokada antywłamaniowa, a inni, że oczekują bram o niestandardowych wymiarach. Kupujący, którzy otrzymali produkty z wadą fabryczną nie zawahają się wykrzyczeć słów nieusatysfakcjonowania, a może nawet zgorszenia.
Jedno jest pewne: producent bram garażowych, który troszczy się o ciągły rozkwit firmy (np. Wawsystem), wprowadza do obrotu nowe wersje dawniej produkowanych modeli i pozostaje w bezustannym dialogu z partnerem handlowym, ma szansę pozostać na przednich miejscach listy najlepszych producentów. A wtedy można z powodzeniem podumać o następnym urozmaiceniu asortymentu i wejściu na międzynarodowe rynki.
Jedno jest pewne: producent bram garażowych, który troszczy się o ciągły rozkwit firmy (np. Wawsystem), wprowadza do obrotu nowe wersje dawniej produkowanych modeli i pozostaje w bezustannym dialogu z partnerem handlowym, ma szansę pozostać na przednich miejscach listy najlepszych producentów. A wtedy można z powodzeniem podumać o następnym urozmaiceniu asortymentu i wejściu na międzynarodowe rynki.
Źródło: http://www.wawsystem.pl/