W zakresie eksponowania oferty możliwości w dużym szczeblu są zależne od konfiguracyjnego układu stoisk. Jest parę podstawowych metod ustawienia ekspozycji.
Dowolna hala targowa ma stoiska rzędowe, narożne, czołowe oraz wyspowe.

dom - pejzaż

Autor: Senado Federal
Źródło: http://www.flickr.com
Stoiska rządowe, które nazywane są również szeregowymi, są zazwyczaj występującą konfiguracją na galach wystawienniczych. Stoiska charakteryzuje ograniczona możliwość prezentowania oferty przez to, że kontakt z klientami targowymi odbywać się może wyłącznie przez jedną ścianę tego typu stoiska. To stwarza zagrożenie powstania sporego tłoku w pobliżu ekspozycji, a to może zniechęcić dużą ilość zwiedzających, żeby zapoznać się z ofertą wystawcy. Zaletami tego typu stanowiska rzędowego są łatwość dokonania rezerwacji oraz niska cena wynajmu takiego stoiska. Stoisko narożne cechuje się tym, że dwie sąsiednie ściany są otwarte dla widowni. W porównaniu ze stanowiskiem rzędowym, taka konfiguracja stwarza o wiele bogatsze możliwości aranżacyjne.
Mieszkańcy

Autor: Daniel Jolivet
Źródło: http://www.flickr.com
Możliwością rozmieszczenia ekspozycji jest także stoisko czołowe, które określane jest również półwyspem. Odsłonięcie trzech jego brzegów stwarza doskonałe warunki, żeby pokazać obiekty, lecz istnieją ograniczone możliwości do eksponowania informacyjnych materiałów. Jedna zabudowana ściana zezwala na to, aby zamieścić za nią elementy magazynowo-techniczne i jest w tamtym miejscu stanowisko do prowadzenia rozmów. Wypożyczenie miejsca pod czołowe stoisko jest dość drogie, lecz z reguły występuje olbrzymie zapotrzebowanie na taką ekspozycję.

Ten artykuł, który teraz studiujesz zawiera ciekawe informacje, lecz jeżeli pragniesz zdobyć zbliżone wiadomości na omawiany temat, to sięgnij po więcej (https://www.pademeble.pl/81-meble-do-przedpokoju).

Najbardziej odsłonięta postać wystawiennicza, to stanowisko wyspowe, które nazywane jest także wyspą. Tego typu ekspozycja jest z dowolnej strony otoczona ciągiem komunikacyjnym.

Położenie takie stwarza najbardziej szerokie możliwości na pokazanie oferty przedsiębiorstwa. Kiedy wybieramy stoisko wyspowe, wtedy może pojawić się problem z lokalizacją części recepcyjnej oraz organizacją zaplecza. Z reguły jednak umieszcza się je w części centralnej stoiska.